loading...
khodavakilii@yahoo.com
khodavakili بازدید : 51 نظرات (0)

سریــــــــــــــــــــــال

 

shookhi kardam سریال طنز جدید مهران مدیری با نام  شوخی کردم

 

شوخــــــــــــــــــــــــــــــــــی کردم

مهران مدیری اواخر تیر امسال پروانه ساخت مجموعه طنز «شوخی کردم» را از اداره محصولات ویدئویی و شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی دریافت کرده است . پس از اتمام سریال ویلای من تولید سریال جدید مدیری آغاز می شود که مانند سریال های گذشته او در شبکه خانگی توزیع خواهد شد .

گروه نویسندگان این سریال متشکل از خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و… هم اکنون نگارش آیتم‌های کار را آغاز کرده‌اند. این مجموعه در ۸۰ قسمت ساخته خواهد شد . به این شکل که ابتدا ۴۰ قسمت مجموعه تولید می‌شود و پس از توزیع در شبکه ویدئویی و دریافت بازخورد‌ها، ۴۰ قسمت بعدی با لحاظ این نظرات و بازتاب‌ها نگارش و تصویربرداری می‌شود.

خشایار الوند از مشابهت ” شوخی کردم ” با ” شوخی با ماهواره ” سخن گفته و اشاره کرده است :

اگر بخواهم این کار را با کارهای قبلی مهران مدیری مقایسه کنم باید بگویم «شوخی کردم» بیش از همه شبیه است به آیتمهای « شوخی با ماهواره » در آنجا هم نخ تسبیح ماهواره بود اما آیتم به آیتم کاراکترها تفاوت می کردند. البته در آنجا در کنار شوخی با ماهواره شوخی با برنامه های تلویزیونی خودمان را هم داشتیم اما از کل مجموعه فقط بخش شوخی با ماهواره به دست مخاطبان رسید. در «شوخی کردم» هم همان ساختار را خواهیم داشت و سعی می کنیم داستان ها را طوری بنویسیم که به اندازه خود رگه های اجتماعی روز را داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 8,426
  • کدهای اختصاصی